ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΠΑΡΟΧΟ
Βάση του Προεδρικού Διατάγματος Π.Δ 7 / 2018, κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας 90/314/ΕΟΚ, θεωρείται πως πριν εγγραφείτε σε κάποιο από τα οργανωμένα ταξίδια μας έχετε διαβάσει προσεκτικά τους Γενικούς Όρους Ʃυμμετοχής, οι οποίοι συνιστούν αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού.
Η συμμετοχή σε οποιοδήποτε οργανωμένο ταξίδι προϋποθέτει την προσεκτική μελέτη του προγράμματος του συγκεκριμένου ταξιδιού και σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή από εσάς των Γενικών Όρων Ʃυμμετοχής. Ʃύμφωνα με τον ορισμό του Π.Δ. 7/2018, ως «οργανωμένο ταξίδι» εννοείται ο προκαθορισμένος συνδυασμός δύο τουλάχιστον από τα στοιχεία της μεταφοράς, της διαμονής ή άλλων τουριστικών υπηρεσιών μη συμπληρωματικών της μεταφοράς ή της διαμονής που αντιπροσωπεύουν σημαντικό τμήμα του οργανωμένου ταξιδιού, εφ’ όσον η εν λόγω παροχή υπερβαίνει τις 24 ώρες ή περιλαμβάνει μία διανυκτέρευση και πωλείται ή προσφέρεται προς πώληση σε μία συνολική τιμή. Οργανωμένο ταξίδι θεωρείται και όταν η παροχή των επί μέρους υπηρεσιών ενός και του αυτού οργανωμένου ταξιδιού γίνεται με χωριστή τιμολόγηση, αλλά στο ίδιο χρονικό διάστημα και από τον ίδιο παροχέα. Δεν θεωρείται οργανωμένο ταξίδι η μεμονωμένη πώληση εισιτηρίου μεταφοράς ή καταλύματος ή άλλης τουριστικής υπηρεσίας. Ʃημειώνουμε, ότι στους Γενικούς Όρους Ʃυμμετοχής αναφέρονται οι γενικές πληροφορίες, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο συμβαλλόμενων μερών στο οργανωμένο ταξίδι, ενώ όσον αφορά τις συγκεκριμένες και ειδικές πληροφορίες (προορισμούς, τιμές, ημέρες και ώρες αναχώρησης και επιστροφής, μέσα μεταφοράς, καταλύματα, επισκέψεις κλπ.), που αφορούν το κάθε οργανωμένο ταξίδι χωριστά, θα πρέπει να συμβουλεύεστε το πρόγραμμα κάθε ταξιδιού και τον σχετικό τιμοκατάλογο.
1. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Η δήλωση συμμετοχής γίνεται από τον συμμετέχοντα ή τον εκπρόσωπο των συμμετεχόντων (ομαδικές εκδρομές φορέων, συλλόγων, ατόμων κλπ). Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις που δεν επικυρώνονται με την πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής και δεν επιβεβαιώνονται από το γραφείο μας με την αντίστοιχη γραπτή επιβεβαίωση , δεν ισχύουν και δεν δεσμεύουν το γραφείο. Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε δήλωση συμμετοχής πρέπει να συνοδεύεται από την καταβολή προκαταβολής ίσης με το 50% της αξίας της εκδρομής εκτός ειδικών περιπτώσεων που μπορεί να ζητηθεί και μεγαλύτερο ποσό ως προκαταβολή. Ο υπογράφων συμμετέχων αναλαμβάνει πλήρη ευθύνη έναντι του διοργανωτή για τα πρόσωπα για τα οποία δηλώνει εκπρόσωπος, εφόσον αυτά δεν εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους από την παρούσα σύμβαση.
Η εξόφληση του υπολοίπου τιμήματος της αξίας του ταξιδιού πρέπει να έχει γίνει στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την ημέρα κατάθεσης της προκαταβολής έως δεκαπέντε (15) ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης. Ʃε αντίθετη περίπτωση το Γραφείο δεν δεσμεύεται και δεν θεωρείται έγκυρη η συμμετοχή του Πελάτη στην εκδρομή, ενώ η δοθείσα προκαταβολή καταπίπτει υπέρ του Γραφείου ως αποζημίωση του. Εφόσον ο συμμετέχων προβεί σε εξόφληση της εκδρομής του και έχοντας λάβει το ενημερωτικό που εκδίδει και του παραδίδει ο διοργανωτής ,σύμφωνα με το άρθρο 41β π.δ. 339/1996 πριν αναχωρήσει για αυτήν, τεκμαίρεται η άνευ αξιώσεων αποδοχή εκ μέρους του των ενδεχόμενων αλλαγών σε σχέση με το αρχικό πρόγραμμα.
2. ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ο Πάροχος σχεδιάζει, ρυθμίζει και συντονίζει τις υπηρεσίες που αναφέρονται στο πρόγραμμα που έχει δημοσιευθεί ή στο πρόγραμμα που έχει συμφωνηθεί με τους πελάτες, έναντι ενός τιμήματος (τιμής). Η τιμή αυτή βασίζεται στις υπηρεσίες που περιγράφονται, στην ισοτιμία ξένων νομισμάτων με το Ευρώ και τις τιμές ναύλων, κομίστρων, φόρων και τελών που ισχύουν κατά την σχεδίαση και την κοστολογική διαδικασία. Ο Πάροχος διατηρεί το δικαίωμα αυξομείωσης των τιμών που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα σε περίπτωση μεταβολών του κόστους μεταφοράς, των καυσίμων και αλλαγών των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Επίσης, ο Πάροχος έχει το δικαίωμα, για ορισμένη χρονική περίοδο ή για περιορισμένο αριθμό θέσεων, να προπωλήσει θέσεις σε ευνοϊκότερες τιμές, με ειδικούς όρους ακυρωτικών τελών.
3. ΠΑΡΟΧΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Οι αεροπορικές εταιρίες είτε σε πτήσεις γραμμής είτε ναυλωμένες (charter) επιφυλάσσονται πάντα του δικαιώματος να τροποποιήσουν τα δρομολόγια και τους τύπους των αεροσκαφών, χωρίς καμία προειδοποίηση. Εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση, αλλαγή προγράμματος πτήσης, αλλαγή τύπου αεροσκάφους ή και ακύρωση της πτήσης συνεπεία λόγων ανωτέρας βίας. Οι όροι που αναγράφονται στο πίσω μέρος του αεροπορικού εισιτηρίου αποτελούν δεσμεύσεις απευθείας μεταξύ της αεροπορικής εταιρείας και του συμμετέχοντα στην εκδρομή. Κατά συνέπεια οι ταξιδιώτες δεν θα πρέπει να προγραμματίζουν σημαντικές προσωπικές δραστηριότητες ή να συνδυάζουν άλλες μετακινήσεις, τις ημέρες των αναχωρήσεων/αφίξεων. Ʃε καμία περίπτωση εμείς δεν μπορούμε να επιβληθούμε στην αεροπορική εταιρία ώστε να περιορίσει τους τυχόν ενδιάμεσους σταθμούς και χρόνο αναμονής για τις ανταποκρίσεις. Ο Πάροχος στα πλαίσια του ενδιαφέροντός του για τήρηση του προγράμματος της εκδρομής, δύναται να εξασφαλίσει στον συμμετέχοντα μεταφορά με αεροπορική εταιρεία άλλη από την αρχικά αναγραφόμενη στο πρόγραμμα, αν παρουσιαστεί αδυναμία της αρχικά επιλεγείσας εταιρίας να εκτελέσει προσηκόντως και χωρίς καθυστερήσεις τη μεταφορά. Εκ της αλλαγής αυτής ο συμμετέχων δεν έχει καμία αξίωση, υπό τον όρο ότι η τελικά επιλεγόμενη αεροπορική εταιρία θα πληροί τους διεθνείς κανόνες ασφαλούς αεροπορικής μεταφοράς. Ο Πάροχος δε συμμετέχει ούτε δύναται να επηρεάσει ή να παρέμβει στη διαδικασία φόρτωσης και εν γένει διακίνησης των αποσκευών από αεροπορικές εταιρείες και υπηρεσίες handling των διαφόρων αεροδρομίων. Ως εκ τούτου δε φέρει έναντι του συμμετέχοντος καμία ευθύνη για ζημία, απώλεια ή καθυστέρηση παράδοσης αποσκευής. Ʃε παρόμοιες περιπτώσεις οι αξιώσεις του συμμετέχοντος στρέφονται απευθείας κατά της αεροπορικής εταιρίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της διεθνούς νομοθεσίας.
4. ΠΑΡΟΧΗ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Η κατηγορία των ξενοδοχείων που τυχόν αναφέρονται στο πρόγραμμα είναι σύμφωνη με τον τουριστικό οργανισμό της χώρας στην οποία ανήκουν. Επειδή όμως δεν υπάρχει ενιαίο διεθνές κριτήριο για την κατάταξη αυτή, είναι λογικό να διαφέρουν μεταξύ τους τα διάφορα ξενοδοχεία έστω και εάν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Ο Πάροχος διατηρεί την αλλαγή κάποιου ξενοδοχείου με άλλο ίδιας κατηγορίας. Φυσικά υποχρέωση του Παρόχου είναι να εξασφαλίζει ότι το εκάστοτε ξενοδοχείο είναι, βάσει της άδειας λειτουργίας του, της κατηγορίας που αναγράφεται στο πρόγραμμα, χωρίς να εγγυάται οποιοδήποτε ποιοτικό του χαρακτηριστικό. Τα τρίκλινα δωμάτια είναι, στην ουσία, δίκλινα με επιπλέον κρεβάτι. Το επιπλέον κρεβάτι μπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά ή καναπές ή πτυσσόμενο. Ʃτην περίπτωση υπεράριθμων κρατήσεων σε ξενοδοχεία ο Πάροχος θα προσπαθήσει να αντικαταστήσει το δωμάτιο με άλλο δωμάτιο ξενοδοχείου ίδιας κατηγορίας ή αν αυτό δεν καταστεί εφικτό με δωμάτιο ξενοδοχείου χαμηλότερης κατηγορίας και θα επιστρέψει στον πελάτη τη διαφορά που προέκυψε, χωρίς εμεις να φέρουμε ουδεμία περαιτέρω ευθύνη ή υποχρέωση.
Ʃύμφωνα με τους διεθνείς όρους τα δωμάτια των ξενοδοχείων παραλαμβάνονται μετά τις 14 και παραδίδονται μέχρι τις 12 το μεσημέρι ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης ή αναχώρησης των ενοικίων . Ʃτις περιπτώσεις ημιδιατροφής (πρόγευμα και κυρίως γεύμα) η επιλογή μεσημβρινού ή βραδινού γεύματος γίνεται ανάλογα με το πρόγραμμα της κάθε μέρας. Το γεύμα – δείπνο μπορεί να είναι εκτός ξενοδοχείου.
5. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Ο Πάροχος προσπαθεί να τηρήσει απαρέγκλιτα το πρόγραμμα του οργανωμένου ταξιδιού σχεδιάζοντας κάθε λεπτομέρεια από πολύ πιο νωρίς. Παρόλα αυτά υπάρχει το ενδεχόμενο της τροποποίησης του που οφείλεται στο γεγονός της χρησιμοποίησης τρίτων ως προμηθευτών επί των οποίων δεν έχει άμεσο έλεγχο όπως αεροπορικές και ναυτιλιακές εταιρείες, ξενοδοχεία, μεταφορικές και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίοι είναι δυνατόν να μην ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Παρά λοιπόν τον σαφή διαμεσολαβητικό μας ρόλο, το γραφείο μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθεί στις ανάγκες σας, δεν μπορεί όμως να θεωρηθεί υπεύθυνο για ανωμαλίες που δεν μπορεί να προβλέψει ή να ελέγξει όπως:
Για τυχόν μεταβολές ή τροποποιήσεις που συμβούν πριν και κατά τα διάφορα στάδια του ταξιδιού προερχόμενες από τις υπηρεσίες των αεροπορικών και μεταφορικών εταιρειών και πρακτορείων (καθυστερήσεις, ακυρώσεις δρομολογίων, αλλαγές τύπου αεροσκαφών, υπεράριθμες κρατήσεις, απώλειες αποσκευών κλπ),
Ατυχήματα, ασθένειες ή δυσάρεστες οργανικές επιπτώσεις από κλιματολογικές συνθήκες, αδυναμία προσαρμογής σε διαφορετικές χρονικές ζώνες, υψόμετρο, επιδημίες, τροφικές δηλητηριάσεις ή ανεπαρκείς συνθήκες καθαριότητας. γ) Μεταβολές οποιασδήποτε υπηρεσίας είτε του προγράμματος ολόκληρου, οφειλόμενες σε “ανώτερη βία” (πόλεμος ή απειλή πολέμου, θεομηνίες, τρομοκρατικές ενέργειες, απεργίες, πολιτική αναταραχή κλπ. δ) Φθορά, απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων και οποιασδήποτε συνέπειας από εγκληματική ή άλλη αξιόποινη πράξη.
Ο Πάροχος πριν την εκτέλεση της εκδρομής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει το πρόγραμμα της εκδρομής και να αναπροσαρμόσει την τιμή της. Ʃτην περίπτωση αυτή ο ταξιδιώτης μπορεί να ακυρώσει την συμμετοχή του και να του επιστραφούν τα χρήματα που έχει προκαταβάλει, εφόσον η τροποποίηση είναι ουσιώδης όπως πχ η αλλαγή της ημέρας αναχώρησης η επιστροφής. Το δικαίωμα αυτό δεν παρέχεται, αν η αλλαγή του προγράμματος είναι μη ουσιώδης (π.χ. αλλαγή στην ημέρα πραγματοποίησης προγραμματισμένης ξενάγησης, αλλαγή ξενοδοχείου σε άλλο της αυτής κατηγορίας, ματαίωση μίας εκ των διαφόρων ξεναγήσεων, αλλαγή της ώρας αεροπορικής αναχώρησης από το πρωί σε μεσημέρι ή απόγευμα κ.ο.κ).
Κατά την εκτέλεση της εκδρομής ο συνοδός από το γραφείου του Παρόχου διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μέρος ή το σύνολο αυτής, εάν κρίνει ότι αυτό είναι προς το συμφέρον των εκδρομέων και εξυπηρετεί την καλύτερη εκτέλεση του γενικότερου προγράμματος. Όλα τα έκτακτα έξοδα (επιπλέον διανυκτερεύσεις, φαγητό, μεταφορές κλπ) που προκύπτουν από την τροποποίηση μέρους ή όλου του προγράμματος λόγω έκτακτων γεγονότων ή γεγονότων ανωτέρας βίας επιβαρύνουν αποκλειστικά τους εκδρομείς. Η σειρά των περιηγήσεων μπορεί να τροποποιηθεί χωρίς να παραληφθεί το παραμικρό. Πιθανή αλλαγή των ωρών αναχωρήσεων των μεταφορικών μέσων από πρωί σε μεσημέρι ή απόγευμα και αντίστροφα ή της ώρας επιβίβασης σε λεωφορείο οδικής εκδρομής, δεν θεωρείται αλλαγή προγράμματος Ʃτα μουσεία / θεάματα που τις ημέρες των εορτών θα παραμείνουν κλειστά λόγω των αργιών, δεν περιλαμβάνεται ξενάγηση ή επίσκεψη.
Το Ταξιδιωτικό Γραφείο, δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις που είναι ξένες προς τη σφαίρα επιρροής του και μπορεί να οδηγήσουν στη ματαίωση του ταξιδιού ή σε ζημίες που οφείλονται σε μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών του ταξιδιού. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων είναι: απεργίες, ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, οργανικές διαταραχές λόγω τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, λόγω γευμάτων που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ταξιδιού ή λόγω ανεπαρκών συνθηκών υγιεινής από εξωγενείς παράγοντες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανάγκης ή ανωτέρας βίας. Για τις παραπάνω περιπτώσεις, το Ταξιδιωτικό Γραφείο, δεν φέρει καμία ευθύνη για αποκατάσταση τυχόν ζημίας που προκλήθηκε από αυτές, όμως θα εξαντλήσει κάθε προσπάθεια για να συμπαρασταθεί και να φροντίσει τους ταξιδιώτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί γι’ αυτόν ευθύνη ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών έκτακτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν, όπως στις περιπτώσεις της ανωτέρας βίας, από τους ίδιους τους ταξιδιώτες.
Οι ταξιδιώτες έχουν υποχρέωση να ενημερώσουν γραπτώς το Ταξιδιωτικό Γραφείο, σε διάστημα επτά εργασίμων ημερών από τη λήξη του ταξιδιού, για οποιαδήποτε εύλογα παράπονα, για μη εκτέλεση η πλημμελή παροχή υπηρεσιών και τυχόν αξίωση αποζημίωσης, προσκομίζοντας παράλληλα αποδεικτικά στοιχεία η έγγραφα που δικαιολογούν και αιτιολογούν επαρκώς την καταβολή αποζημίωσης, η οποία σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να υπερβαίνει την ανά άτομο αξία του ταξιδίου, εκτός αν διαφορετικά ορίζεται από την νομοθεσία και τις διεθνείς συμβάσεις που δεσμεύουν τη χώρα και διέπουν τις εν λόγω παροχές. Μετά την παρέλευση του διαστήματος των επτά εργασίμων ημερών και εφόσον δεν συντρέχουν άλλοι ειδικοί λόγοι, το Ταξιδιωτικό Γραφείο, απαλλάσσεται της υποχρέωσης απάντησης σε οποιαδήποτε απαίτηση.
6. ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΧΟ
Ο Πάροχος έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εκδρομή λόγω μικρής συμμετοχής το αργότερο τρείς (3) ημέρες πριν την αναχώρηση. Ακύρωση της εκδρομής μπορεί να γίνει και για λόγους ανωτέρας βίας ή για λόγους που το Γραφείο κρίνει σκόπιμους. Ʃε αυτές τις περιπτώσεις προτείνει κάποια άλλη εκδρομή της ίδιας τιμής και ποιότητας. Αν ο πελάτης δεν δεχτεί τότε επιστρέφεται το ποσό που καταβλήθηκε. Ουδεμία άλλη απαίτηση αναγνωρίζεται ή γίνεται αποδεκτή. Αν κατά τη διάρκεια της εκδρομής παρουσιαστούν λόγοι οι οποίοι επιβάλουν την άμεση διακοπή της (εμπόλεμη σύρραξη, έκτακτα καιρικά φαινόμενα κ.ο.κ) η ευθύνη του γραφείου μας περιορίζεται στον επαναπατρισμό του συμμετέχοντα με το πλέον πρόσφορο μέσο, χωρίς την ανάληψη του κόστους που τυχόν προκύψει, η της ευθύνης επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης.
7. ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΔΡΟΜΕΑ
Εάν ο συμμετέχων Πελάτης ή ο εκπρόσωπος της ομάδας Πελατών ή οποιοσδήποτε συμμετέχων αποφασίσει να ακυρώσει την συμμετοχή του πρέπει να δηλώσει αυτό εγγράφως. Η ακύρωση ισχύει από την ημέρα παραλαβής της εγγράφου ειδοποιήσεως.
Εάν η ακύρωση γίνει μέχρι 22 ημέρες πριν την αναχώρηση, επιβαρύνεται ο ƩΥΜΜΕΤΕΧΩΝ με 60 ευρώ / άτομο για οργανωτικά και επικοινωνιακά έξοδα.
Εάν η ακύρωση γίνει απο την 21η εως την 14η ημέρες πριν την εκδρομή επιβαρύνεται ο ƩΥΜΜΕΤΕΧΩΝ με 120 ευρώ / άτομο, παρακρατείται κατ’ άτομο το 50% της αξίας της εκδρομής, ως ποινική ρήτρα ια την αναπόδεικτη ζημία του ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ
Εάν η ακύρωση γίνει απο την 13η έως και 8η ημέρα πριν την αναχώρηση παρακρατείται κατ’ άτομο το 70% της συνολικής αξίας του ταξιδιού.
Εάν η ακύρωση γίνει 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και την ημερομηνία της αναχώρησης δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων και ο πελάτης χρεώνεται με το 100% της αξίας του ταξιδιού.
8. NonRefuntable rate – Μη επιστρέψιμη τιμή
Ʃε αυτήν την περίπτωση ο ταξιδιώτης πληρώνει το συνολικό κόστος της κράτησης τη στιγμή που την πραγματοποιεί και σε περίπτωση ακύρωσης δεν έχει δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Εξαιρείται φυσικά η περίπτωση ακύρωσης για λόγους υγείας η λόγω πιστοποιημένης νόσησης Covid 19, καθώς έχουμε φροντίσει για αυτό ασφαλίζοντάς τον ταξιδιώτη με ταξιδιωτική ασφάλιση και με καλύψεις έναντι του Covid-19 η οποία περιλαμβάνεται στην τιμή της εκδρομής. Ʃε αυτήν την περίπτωση ο ταξιδιώτης δικαιούται επιστροφή χρημάτων από την ασφαλιστική εταιρείαέως και το 70% του συνολικού ποσού της εκδρομής (μέγιστη αποζημίωση 900ευρώ ανά άτομο).
Δείτε αναλυτικά τα ποσά των αποζημιώσεων και καλύψεων στο πεδίο ‘’ΑƩΦΑΛΙƩΤΙΚΕƩ ΚΑΛΥΨΕΙƩ’’
9. ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Η υπογραφή της σύμβασης συμμετοχής σε κάθε ταξίδι είναι υποχρεωτική για κάθε ταξιδιώτη.
10. ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ
Παρακαλούμε την ιδιαίτερη προσοχή σας στις παρακάτω περιπτώσεις:
η ισχύς της visa είναι μικρότερη από τη διάρκεια του ταξιδιού
ζευγάρι ταξιδιωτών έχουν διαφορετική υπηκοότητα μεταξύ τους, εκτός Schengen
το διαβατήριο έχει μικρότερη χρονική ισχύ από αυτήν που απαιτεί η κάθε χώρα
υπηρεσιακές ταυτότητες (αστυνομία, στρατός κλπ) δεν λογίζονται ως ταξιδιωτικά έγγραφα και θα πρέπει ο εκδρομέας σε συνεννόηση με την υπηρεσία του η τις αρμόδιες αρχές να επιβεβαιώσει την ισχύ τους
Ενήλικες που ταξιδεύουν με ανήλικα παιδιά θα πρέπει να έχουν φροντίσει για τα απαραίτητα έγγραφα όπως εξουσιοδοτήσεις κλπ
Επίσης το γραφείο μας δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που οι αρχές δεν επιτρέψουν την έξοδο ή είσοδο σε κάποιον εκδρομέα είτε λόγω μη υποβολής ειλικρινούς δηλώσεως είτε λόγω απαγόρευσης ή περιορισμών επιβληθέντων στο πρόσωπό του.
Ʃε περίπτωση που κάποιος ταξιδιώτης χάσει το ταξίδι λόγω προβλήματος στα ταξιδιωτικά έγγραφα δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων και ο πελάτης χρεώνεται με το 100% της αξίας του ταξιδιού.
Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις εθνικές διατάξεις και κανονισμούς καθώς και τις υποδείξεις των εθνικών αρχών. Το Ταξιδιωτικό μας γραφείο δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση κατά την οποία ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει ποινική δίωξη, κληθεί να παρασταθεί ενώπιον αρχής, συλληφθεί από τις τοπικές αρχές κτλ.
Το Ταξιδιωτικό μας γραφείο παρέχει όλες τις πληροφορίες για τυχόν απαραίτητους εμβολιασμούς ή άλλες φαρμακευτικές προφυλάξεις για τις περιοχές τροπικών ή άλλων επιδημιών. Λόγω της εμπιστευτικότητας των ιατρικών προσωπικών δεδομένων – ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα – την ευθύνη να απευθυνθεί σχετικά στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές έχει ο μόνον ο ίδιος ο ταξιδιώτης. Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να ενημερωθεί εγκαίρως από τα κατά τόπους υγειονομικά γραφεία για τους υγειονομικούς κανονισμούς εκάστης χώρας, καθώς και για τα εμβόλια ή τα φάρμακα τα οποία πρέπει ενδεχομένως να προμηθευτεί. Οι πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας θα πρέπει λαμβάνουν τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους για να ταξιδέψουν, προσκομίζοντας ιατρική βεβαίωση ή υπεύθυνη δήλωση ότι μπορεί να ταξιδέψει ακίνδυνα. Το γραφείο μας δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη για αρρώστια, τραυματισμό, απώλεια ζωής, ατύχημα ή άλλο έκτακτο περιστατικό υγείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε περίπτωση επέλευσης ενός ανάλογου συμβάντος, το γραφείο μας κατά το μέτρο του δυνατού θα προσπαθήσει να συμπαρασταθεί στον παθόντα, δεν υπέχει όμως υποχρέωση κάλυψης κανενός απολύτως σχετικού εξόδου και αλλαγής του προγράμματος του ταξιδιού, το οποίο θα συνεχιστεί ομαλά.
11. ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΧΩΡΗƩΕΙΣ
Βασική υποχρέωση των εκδρομέων είναι η έγκαιρη προσέλευσή τους στους ορισμένους κατά το πρόγραμμα τόπους και χρόνους. Ʃε περίπτωση καθυστέρησης του εκδρομέα και μη έγκαιρης προσέλευσης του στον καθορισμένο τόπο ή χρόνο για την εκτέλεση του προγράμματος (όπως ξεναγήσεις, μεταφορές, πτήσεις, γεύματα) ο συνοδός έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει, με συνέπεια ο εκδρομέας να χάσει την εκδήλωση χωρίς να δικαιούται οιαδήποτε αποζημίωση. Στα αεροδρόμια και τα λιμάνια θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρησή σας. Ʃτην περίπτωση αυτή ο εκδρομέας πρέπει να επανασυνδεθεί με το γκρουπ με δικά του έξοδα.
12. ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Για την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ο ταξιδιώτης συναινεί στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων, όπως είναι στοιχεία προσδιοριστικά της ταυτότητάς του και πληροφορίες που αφορούν υπηρεσίες που χρησιμοποιεί και συνήθειες που έχει. Ενημερωθείτε εκτενέστερα από την ιστοσελίδα μας.
To Ταξιδιωτικό Γραφείο και ο ταξιδιώτης δεσμεύονται να επιλύσουν με καλή πίστη κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει κατά την εκτέλεση της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού.
Σε περίπτωση αποτυχίας των σχετικών προσπαθειών,αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Βεροιας.